Ylzzzzz Sevinc-Berna87 bende şuan erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı ikinci çizgi ,adete 7 gün kala yaptım
DeneyimliMom Sevinc-Berna87 1 hafta zaten neredeyse döllenme için geçen süre kadar. Bu değer hiç bir şey ifade etmiyor. Siz eğer regliniz geçikirse yapın test. Regliden 1 gün önce negatif olan testler 1 gün sonra pozitif oluyor. Zamanlama önemli. Canınıza sıkmayın. Olmazsa da önümüzdeki ayı iyi değerlendirirsiniz.
Sevinc-Berna87 DeneyimliMom tamam canim bekliyeyim kafami karişdirdan ben zaten test yapmisdim idrar hafif pozitif ciimişdi
Sevinc-Berna87 DeneyimliMom simdi normal regelime 1 hafta var ama ben yumurtlama gününü biliyorum 27 de pik gördüm yani cuma günü adet olmam lazim 14 gün gecmiş oluyor yumurtlama üzerinden tam
Bebh Genelde hamilelik yokken 0,100 civarı bsey cıkıyor ama sizinki 2,5 ve adetinize daha var genelde adet gecikmesiden 3 4 gün sonra verilen testlerde belli oluyor, bence kesin yok demeyin adet sonrası 3 4. Günlerde kan verin
Sevinc-Berna87 Bebh kuzum sana bisey sorcam yumurtlamaya göremi adetimi hesapliyim yoksa normal adet günüme göremi biraz kafam karişdi aydınlatirmisin beni ?
Tklc Sevinc-Berna87 canım 2.6 yükselme ihtimali olabilir gibi ben senden ümitliyim inşallah nasip olur 🤲🏻
Bebh Sevinc-Berna87 adet gününe göre hesapla bence tatlım, değerlendirdikten 8 gün sonra çizgi görende var adeti bittikten sonra negatif görüp 1 gün sonra pozitif olanda var, en iyisi adet günü baz alarak olandır diye düşünüyorum. Sevinc-Berna87
Sevinc-Berna87 Bebh ozaman daha 7 günüm var bekliyeyim insallah yüjselir ne diyim 2,6 biraz olumlu geliyor bana 🤗
FatSon9993 Sevinc-Berna87 en doğru sabah erken saatte olan ve test yapmadan idrarin belirli bir süre yapılmamış olması gerek