Sevinc-Berna87 _Mother_ yok kuzum.burda normalde kanda vermiyoruz doktordan rica ettim isde pozitif cikarsa iki güm arayla takip edicek akşam ara dedi aradim hepsi cikmiş beta hcg çıkmamışdı dedi tekrar sabah ara sabah aricam o yüzden 😊
Sudenaz0105 Sevinc-Berna87 yaa almanyadamısın kesin almanya bende almanyadayım. Zaten türkiye olsa iki saate kan sonuçlarınj aldırdın😃
_Mother_ Sevinc-Berna87 yok canım yapmadım erken gebelik testlerini bitirdim kaset teste de çıkmaz diye yapmadım
Sevinc-Berna87 ezzie bende bekliyorum ama bi yandan moralsizim çünkı dün yaptim pozitif sabah idrariyla sabahda yaptim aşırı silik cikti insallah vardir geri kalan testler negativdi ama dün sabah idrariyla net iki cizgi pozitif gördüm yani 🤣🥰🥰🥰
Sevinc-Berna87 Sabah haber ederim dua edin kizlar size bisey sorcam idrarda bende pozitif ciktiysa kandada 10 üzerindedir beta dimi mantiken ❤️ _Mother_ ezzie
Sevinc-Berna87 _Mother_ okey kuzum dualariniz benimle olsun sabah size insallah güzel haberlerle gelirim🥰😊