Sevinc-Berna87 _Mother_ okadar postumuz varki simsi sabah napiyoruz sen kan vermeyemu gidiyorsun ben almanyadayim ya hastane falan kan almaz diye düşünüyorum ben galiba beklicem kuzu ya 😂😂
_Mother_ Sevinc-Berna87 hii orda öyle durumlar mi var evet ben sabah gidip kan verecem en kötü ihtimalle
NovaVina_ Sevinc-Berna87 bende almanyadayim beraber gidelim kan vermeye 😅 hangi sehir ? 😅 burada sistem nasil kan verme hic bilmiyorum
_Mother_ Sevinc-Berna87 gidip şansını dene bir yine de katın ağrısı var de kan isterse hocam beta da bakalım bir de gebelik şüphem de var belki yaparlar
Bebh Merhaba benimde sat 14 ekim ama 33 yada 35. Gün adet oluyorum tahminen dün ovulasyon günüydü denedik olma olasılığı var mı bilemedim 😐 erken gebelik testi alsam cıkar mı 😄😄
_Mother_ Bebh canım adetin bittikten sonra gün aşrı birlikte olun elbet yumurtlama dönemine denk gelecektir ovulasyon testi kullanmıyorsanız tahminen yumurtlama ne zaman bilemeyiz
dicledila Bebh bence regliniz geçene kadar bekleyin ben o hataya düşüp erken gebelik testi yapıp durdum hep negatif çıktı boşuna kendimi strese soktum 5 gün beklesem pozitifi görecekmişim😅
Bebh _Mother_ anladım canım bakalım ne olacak tahminen bu aralar olursa olur gibi ben 35 günde bir adet oluyorum ona göre hesaplıyorum ☺️
dicledila Sevinc-Berna87 sabah idrardaki beta daha fazla oluyormuş o yüzden daha sağlıklı sonuç almış olabilirsiniz öğlene doğru içtiğiniz su- sıvı gıdalar seyreltmiştir
dicledila Sevinc-Berna87 benimki de böyleydi silik çıkmıştı büyük ihtimal çok minik kanda bakınca 450 çıkmıştı benim siz de baktırın yine de 😅hayırlı olsunnn