dicledila Sevinc-Berna87 sabah idrardaki beta daha fazla oluyormuş o yüzden daha sağlıklı sonuç almış olabilirsiniz öğlene doğru içtiğiniz su- sıvı gıdalar seyreltmiştir
FatSon9993 Sevinc-Berna87 en doğru sabah erken saatte olan ve test yapmadan idrarin belirli bir süre yapılmamış olması gerek
Sevinc-Berna87 _Mother_ dedim tekrarliyim bi herhalde su falanda ictim ya negativ cikti sabah tekrarlarjm yine 😀😀
_Mother_ Sevinc-Berna87 canım zaten silik çıkmıştı yaa ilk idrar daha yoğun olduğu için net sonuç verir daha sonra idrar seyreliyor çok test yapıp kafanı bulandır ma kiz git kan ver hastane yakınsa 😂😂 benibde şüpheye düşürme
Beyzanrrr Sevinc-Berna87 ben gece yapmistim çıkmıştı bende belki bebek yeni olduğu icin çıkmıyor olblr mi
Ylzzzzz Sevinc-Berna87 bende şuan erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı ikinci çizgi ,adete 7 gün kala yaptım
Sevinc-Berna87 _Mother_ 😀😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣sabah gidicem kuzum ilk işim evde tekrae test yapıp gitmek su ictim kahvakti yaptim indan oldu zatende silikdi ya 🥰
_Mother_ Sevinc-Berna87 aynen canım olabilir bende kaçıncı idrarla yaptım hani ilk idrar değildi baya silikti ilk idrar önemli her zaman hamilesin işte karıştırma aklını 😂😂
Sevinc-Berna87 _Mother_ kiz gülmekten öĺuyorum şuan silik cizgi yine var simdi baktimda sabahki kadar net degil ama cikmiş 🤣🤣🤣🤣🥰🤣🤣🤣🥰😇🤣
Sevinc-Berna87 _Mother_ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kiz valla gülme krizine girdim şuan post aca aca biktilar benden 🤣🤣😂😂😂😂😂😂
Sevinc-Berna87 _Mother_ okadar postumuz varki simsi sabah napiyoruz sen kan vermeyemu gidiyorsun ben almanyadayim ya hastane falan kan almaz diye düşünüyorum ben galiba beklicem kuzu ya 😂😂