Hopefulmom aynen muhakkak çıkarttıracagim daha erken alamadım randevu eşim müsait değildi yoğun bir çalışma programı var bu hafta kızlara bakmak için ancak 11 inde müsait çok batma yapıyor dayanamazsam nöbetçi kadın doğum doktoru bulup gideceğim sanırım
Ay bende hiç yan etki yapmamıştı o kadar memnundum ki hatta normalde çok ağrı çekerdim regl döneminde ağrım spiral taktırdıktan sonra baya azalmıştı 😊