Hopefulmom yok şuan daha cikarttiramadim bile 11 ine randevu aldım doktor kaymış dedi hatta banada yerini gösterdi çok çok aşağıda Ocak gibi çıkarttırırsın dedi başından attı 🤦 sonra eve gelince dank etti Ocak ne alaka sordugum sorulara doğru düzgün cevap bile vermemisti bu sefer özele randevu aldım ama doktorda onaylarsa hemen taktirmayi düşünüyorum bazı doktorlar hemen takmiyormus 1 2 ay rahim dinlendiriyorlarmış bakalım doktor ne diyecek 😊