Sedef2345 bizim kaçtı tam hatırlamıyorum ama sperm haraketsizlik vardı çocuk olma olasılığı yüzde besti aşılama tüp bebek dusunduk snra dedik maddi durumdan dolayı bekleyelim egricayir ilaçlarından kullana durdu o sıra bol bol lokum muz yumurta yedi yediklerne dkkat etti şuanda 7 aylık hamileym çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin çok zor bir durum çocuğunuz olmaz dediklernde yıkılmıştım