Sizi endişelendirmek istemem ama geçen hafta aynı şekilde düşük yaptım 7 haftalıktı. Beta 1947 iki gün sonra 1988 çıkmıştı, yani haftasına göre çok düşük ve hiç artış yok. Ayrıca benim ağrım da vardı belki sizinki başka bir şeyden kaynaklanıyordur, bu şekilde kanaması olup normale dönen veya sağlıklı doğum yapan çok fazla kadın var. Siz iyi düşünün iyi olsun inşallah hayırlı haberlerle gelirsiniz 🌺