Selam anneler , bu 2.gebeligim 1 buçuk aylık henüz, dünden beri kanamam var, ağrı kasılma vs olmadı ,acile gittim alttan muayene yaptılar mecburen haftasonu olunca ve kanama da artış olunca , kan ve idrar tahlili istediler betam 1000 çıktı, progestan iğne ve fitil verdi doktor, her ikisini de birer tane kullandım, ama ayakta durdukca kanamam oluyo, bugün hafif bel ağrım var , sizce bu düşük mü yarın normal muayene olacağım ama dünden beri kafamı toplayamiyorum üzülüyorum bu duruma , bilgisi vs olan varsa yardımcı olabilir mi bu konuda fikirlerinizi yazar mısınız şimdiden teşekkürler 😔💕🌸