Miross Ümraniye devlette yaptım doğumu 35.1 de devlet hastensi genel aneztezi yapmıyor belden uyuşturma yaoiyor doğum kolaydı kendi Dr beni takip eden girdi ikiz gebelik olunca çok asistan vardı başımda aneztezi uzmanı ordaki sitejer ler çok rahatkartikar hep bilgileri verdiler bebek doğdu bakımı yapiliuor diye beni konusturdukar aldıklarını com rahattı önce yaoistirma daha sonra üstünden dikiş var doğum sonrası logusa katindaydim sabah 9 da bir baskiyor 4 kez Dr geliyor ilgileniyorlar durumun hakkı da herşeyi sorup öğreniyorsun eşler zirayet saatinde gkiyor 1 le 3 arası 7 le 8 arası ama normal geldiklerinde kapıya cikabiliyorsun sen goruyirsun sabaha kadar Dr var birşey öldüğünde nöbetçi sabah asistan kızlar var sitejer tansiyoen kan herşeye bakuirlar yattigim yerden tahkiler bebekleri. Kontorolleri heseykeri yaliliyor 5 kuruş vermeden hastenede cikiyirsun