Ebrar_65 annehomelif benim ilçe Hastanesindeki doktorların Devlet Hastanesi iyi değildi ama il hastanesine gittiğimde orada Devlet Hastanesi hemşireler Hastane doktorları hepsi çok iyiydi bu kişiden kişiye göre ve bulunduğun yere ve mevkiye göre değişir
cihandurumerve annehomelif bende ilk doğumumu özelde sezaryen oldum zorunlu sezaryendi bebek dönmedi son ana kadar. Şimdi 2. Yi devlette yapmak istiyorum ilki sezaryen olduğu için bunda sorun çıkarırlar mı bilemiyorum belki bilen yazar diye yorum yapıyorum
MelteM2cck Bende bekleyim. Çok merak ediyorum çünkü. Malum özel hastaneler ateş pahası. İkinci doğum olcak. Devletten korkuma özel düşünüyorum hep. Memnun kalan varmi acaba gercekten
poyrazin_annesi28 MelteM2cck Devletten niye korkuyorsunuz 🥺 Sadece iyi bı doktora denk gelmeniz önemli
Bburrcu MelteM2cck valla şans işi ben memnun kalmadım derım baskası memnun kalır sız kendınız iyi düşünün tasının ben memnun kalmadım ıkı ölü Doğu’mum oldu sımdı mecbur özelı sectım doğum paketı alınca uygun oluyo benım fıkrım
skuscu cihandurumerve bende sizinle aynı oldum geçenlerde sordum burda baya memnun kalan vardı bide tanıdık bi abla var o da çok iyi cok memnundu bende ilki sezeryan ikincide devlette naparlar dedm ilki sezeryan sa devlette normal e almazlar direk sezeryan yaparsn riski devlet almaz dediler özelde ssvd için uğrasıyorlar ama devlette riski almazlar dediler
Baahar4549 cihandurumerve İlki sezeryan ise 2. Yi direkt sezeryan yaparlar devlette. Ben de özele gidiyorum şuan ama zorunlu sezeryan kararı verirse doktorum devlete gideceğim. Devlet hastanesi ameliyathane açısından benim buradaki gittiğim özel hastaneden daha donanımlı ve yeni doğan yoğun bakımı var.
whitedream cihandurumerve benimde ilki özelde sezeryan ikinci devlete gidiyorum merak edip geçen hafta doktoruma sordum ikinci sezeryan olur dedi araları 27 ay olcak
MelteM2cck poyrazin_annesi28 iste sorunum o iyi doktora rastlayamiyorum. Hep ters insanlar. Hep farklı insanlar. Her muayene de farklı doktor karşınıza çıkıyor. Randevu aldığım doktora daha hiç rastlamadım. Doğuma kim gircek diye sorunca, doğum saatinde hangi doktor hastanedeyse o doktor girecek isim veremeyiz diyorlar
Rmys-fFth Ben ilk doğumumu özelde yaptım tanıdıklarım benden 1-2 ay önce ve benden sonra devlette doğum yaptılar doğumda çok sıkıntı çekmişler
inci_tanesi annehomelif İki sezeryanimida devlette oldum çok memnun kaldım çok ilgiliydiler özelden çok şikayet oldu cesaret edemedim açıkçası narkozun etkisi geçip bas bas bağıran kaç arkadaşım oldu özel diye iyi olacak diye bişey yok ölüyorum sandım diyor arkadaş iyi bir doktor olmalı bunun özel devlet hiç biri ile alakası yok
tugcesakzci annehomelif ilk doğumunuzsa eğer veya ilk doğumunuzu normal yapıp ikinciyi sezaryen istiyorsanız eğer devlette böyle bir şansınız yok. Zorunlu durumlar hariç devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezeryan hakkınız bulunmuyor. Öncelik normal doğum normal doğuramazsanız sezaryen.
EbruBoluKaya 3 gündür devlette doğumu durdurmak için yatıyorum nasip olursa cuma olacağım sezeryan bizim aceleci beklerse 😂
Hsrt80 Haftaya olucam ind ben devlette ikiz gebelik riksli olduğu için sedace araştırma devlet olması gerek diğer dogumlarini özelde yaptım bakalım yapınca yazarım
Tupbebekile İlk kızım özel ikinci devlet acil doğumdan ötürü . Şahsen yatış sürecinden doğuma kadar çok memnun kaldım 3. Hafta yatma durumda kaldım acil doğuma alındım şükür çok güzel pozitif geçti şimdi tekrar hamileyim ve nasip olursa devlet düşünüyorum
poyrazin_annesi28 MelteM2cck Çok haklısınız o zaman endişe etmekte 🥺 Bizim buradaki hastanede öyle degil. 2. Sezaryen olursa doktorum saat gün veriyo o giriyo doğuma. Çok şaşırdım 🥺 İnşallah yolunda gider işleriniz hayırlı doğumlarınız olsun ❣️
fizikcianne annehomelif ben özelde sezeryan olacağım. Ama yakın bir arkadaşım devlette olmuştu. Hastaneden çıktı 2. Günü evlerine görmeye gittik. Ayaklanmış kendi işlerini yapıyordu hizmet falan ediyordu. Maşallahı vardı. Ve ameliyatının çok iyi geçtiğini söylemişti