Fey canım merhaba benim değerim 6 ya düşmüş şuan 9 haftalık gebeyim normalde de halsizlik ve yorgunluk hep var bende ama hamilelik daha da zor geçiyor sağlık ocağının verdiği vegaferon ilaç vardı onu kullandım ama bitti en iyi etki eden ilaç nedir sağlık ocağına söylesem yazarlar mı