Pamuk ben de aynı durumdayım. Kapasite iyi, demir ve ferritin düşük. Yediklerime dikkat ettiğimde, çay tuketmedigimde artıyor. İlaç kullanmaktan nefret ediyorum. Çocukluğumdan beri çok fazla ilaç kullandım, demir yüzünden.
Herkeste aynı olmuyor. Beslenme ile değişmediğinde bağırsak florasiyla ilgili olabileceğini söylüyor doktorlar.
Umarım sizin de, tüm hamilelerin de kan değerleri düzelir. Rabbim hepimize şifa versin.
Sizin bebeğin rızkını veriyor Rabbim. Anasına demir takviye etmiş minik bebiş😊 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌸