Biz de 8+1 ☺️haziran 22 gibi gözüküyor doğum 🌸 geçen kanamam olduğu için doktora gittim kan uyuşmazlığı sebebiyle kanamam olmuş kan uyuşmazlığı için iğne yaptılar ve progestan verdi. Ara ara lekelenmelerim devam ediyor 1 hafta sonra tekrar gel demişti haftanın dolmasını bekliyorum ama korkuyorum da bir yandan