YigitPoyrazMomm Feyzabeyoglu evet benim içim bir başka oldu kalbim yerinden çıkıcak sanki😂☀️ Amin inşallah canım sağlıkla gelsinler💜 Az kaldı kavuşmaya bende 35 haftada nst ve bebisimin kontrol gideceğim bakalım ne yapıyor içerde kerata😂❣
YigitPoyrazMomm Birbahargunu amin inşallah canım benim bebiş doğdu butonu gelmiş gördünmü😂💖 Ben nasıl doguracam diyorum😄 reflu falan mi var kuzum
Birbahargunu YigitPoyrazMomm evet dün geldi gördüm ilk doğumum olacak ve henüz dönmedi sezaryenden falan çok korkuyorum heyecan merak kaygı hepsi bir araya girdi o butonu görünce 😂 hiç mide sorunu yaşayan biri değildim ama artık baskıdan sanırım çok ağrıyor
Hsrt80 YigitPoyrazMomm aynıyız ikizlere hamileyim nasipse pazartesi anezteiz görüsucem kanlar herşey hazır gün alicam
Mmnj 33+4 son 45 uygulamaya göre ama plnlı sezeryan oldum için biraz da günüm önce olabilir prensesim saglıkla dogsun istyrm artık 🥰