8mucizem8 Hilal_blc eve geldim kız açıklık yok dediler taburcu ettiler beni sonunda çok şükür sancım da ağrı kesicilerle kesildi anne karnında 1 gün 1 gündür sonuçta inşallah kalabildiğinde kalsın bebeğim dua ediyorum 🥲🙏🏻
Hilal_blc 8mucizem8 37 haftalik ne zaman olucaksn ben yarin insallah yarindan sonra da zaten dogum olsada sıkıntı olmaz 😍