Hilal_blc Gebişkoooolarrrr bugün sabah karnim okdr kasıldı ki cocuk sadece bi yerde durdu saatlercee neysee akşam üstü midemde bi rahatlama olduuu allahhh kuş gibi oldum acaba karnim mi düştü
asell13 Hilal_blc yalancı kasılma deniliyor galiba ona . Bebek bi yerde toplanıp sıkışıyo gibi sonra gevşiyor tekrar
Hilal_blc Anneadayiii__ ay niye kiz bi ara gelmek istiyordu da şükür daha gelmedi ama şimdi de gelsn istiyom 🤣
asell13 Hilal_blc Anneannem hep derdi göbeğinle göğsünün arasına 4 parmağın sığıyosa karnın düşmüştür 🤷♀️
Tubatgn Hilal_blc 41de doğurdum birde 😀 ama ben normal doğum yaptım sen nasıl bir doğum istiyorsun canım
asell13 Hilal_blc uuuvv 😅 sen çantanı bohçanı ayarla hazırda ol hayırlısıyla doğur inşallah bi avazda 🤍
8mucizem8 Hilal_blc evet canım aynı haftalar aynı problemler benimde karnım düştü bugün sancım geldi yatışım yapıldı ama sancım ağrı kesicilerle geçtiği için doğum sancısı değil ama doğumun yakın dedi bekliyorum bakalım 🥲