Burcu__0506 Kuzeyozum ben 400 ü görmüştüm ve kanama vardı bol bol su dedi bide antibiyotik ve gece içecegm bi ilaç verdi onu kullandıktan sonra geçti
Mgto Ben de çok yaşadım gebeliğim boyunca bu sorunu. Doktorunuzun verdiği ilaçlar dışında bol bol su da için su çok önemli
Dileksue Kuzeyozum benimde acilde yaptırdım suda karışan verdi ama bugün doktorum çok yüksek bu o ilaçla geçmez diyip antibiyotik verdi
seymasbal Benim bir süre sonra hep kendini tekrarladı 2 hafta önce olmayan enfeksiyon 2 hafta sonra yine testlerde çıkıyordu artık anlam veremiyordum yani antibiyotik kullanıyordum test yapıyordu doktorum temiz çıkıyordu 2 hafta sonra yine yükseliyordu