Fey bizim çayda sadece tarçın yok tarçın içindekilerden sadece biri diyebilirim 🤭 çok lezzetli ve aromalı içiyoruz ve oranını kendimiz ayarlıyoruz tarçını kırıyoruz zeytin kadar koyuyoruz en fazla 2 tane de karanfil atıyoruz onun dışında normal çay bergamot ve Seylan çayıda var içinde çaylar karışıktır tarçın karanfili demlerken atarız mutlaka demeyin inanılmaz güzel oluyor 8 yıldır böyle 💕🌸