glbhrr1 Merhaba kızlar 30 haftalık gebeyim, şekerden dolayı her akşam tarçınlı süt tüketiyorum. Bi yerlerde duydum tarçın hamilelilere önerilmiyor doğru mu bilmiyorum ne gibi zararı olabilir ki
2lokummannesiii glbhrr1 hayır şeker dengesi için kullanmanızda fayda var ki düşürüyor da. Sorun olmaz tutup bir yemek kaşığı dökmüyoruz ya.
Fey tugbadurmaz34 tarçınlı çay ilk kez duyuyorum. Değişik geldi. Kan değerlerimden sebep çay içemiyorum hamilelikten beri ama çocukken ne yaşamışsam tarçını görünce bile tüylerm ürperiyor ablama deneticem o çok sever tarçını🤣
Melike_4949 glbhrr1 dün sütüm yokmuş canım bu akşam denerim inşallah birde sen hangi cihazı kullanıyorsun ben optima kullanıyorum yanlış ölçüyor diyorlar
glbhrr1 Melike_4949 evet bende ilk başlarda onu kullanıyodum çok yüksek çıkarıyodu. Değiştirdim şuan Sinocare kullanuyorum ve normal çıkarıyor memnunum şimdilik
Melike_4949 glbhrr1 ya bak bu kaçıncı yorum gördüm hep yüksek ölçüyor diyorlar yarın inşallah Viva cehk alicam inşallah o iyi kullanan var insülin kullanıyorum birde