--_-- 32+3 oldum bu gün kansızlık var ve ben normal doğum istemiyorum diye sezaryen olucam.Eşyalarını çok önceden tamamlamıştım ilk doğumum diye hastane çantası ve kıyafetleride 28. Haftada ütüledim yıkadım.Halılarımı yıkadım yıkanmayanları yıkattım dolaplarım tertemiz oldu bi camla tülüm kaldı temizlik olarak.Birde bebeğimin beşiğinden ayrı aldığımız büyük yatak var onu kurup odasını süslicez herşet hazır bekliyoruz 15-20 aralık arasında olabilir dedi doktor🌸