Bsrblr Nazli_001 32 haftalığım yalnızca ıkı kılo aldım tansıyon belası yüzünden ne yyedırıyor ne ıcırıyor bebıste 30 haftada 1.5 du Benımde hep mınık gıdıyor yavrum
Nazli_001 Bsrblr sağlıklı olsunda minik olması önemli değil ama yıne de ınsan endişe ediyor iyi mi değil mı diye