Kimi insanlar ruh emicidirler. Aslında böyle insanları sezdiğimizde hayatımızdan çıkarmamız gerekiyor bence. Tabii bunlar bazen yakın akrabalar da olabiliyor. Bu kişiler negatif düşünceye sürüklüyorlar maalesef. Kendilerinde olanları başkaları da yaşarsa rahatlamış hissediyorlar. Ben de bazen felaket senaryolarına rastlıyorum. Bazen hiç alakasız birinin bile söylemi olabiliyor. Ben pek kafaya takmam ama en son mesela avm tuvaletinde bir kadın bana aaa çok şiş ikiz gibi, ben hamileliğimde hiç böyle değildim dedi. Her neyse bu olumsuz düşüncelerden kurtulup gerçekliğe dönerseniz biraz rahatlatıcı olabilir. Anksiyete geçmişiniz varsa belki nefes egzersizi de biliyorsunuzdur. Bu da rahatlatıp gerçeğe dönmenizi sağlayabilir.