Başlıkla birlikte bir soru daha sormak istiyorum, 7 ay önce ablam kanserden vefat etti. Huyu karakteri çok güzel bi insandı ismini de çok beğeniyorum anlamı da öyle. Allah’ın izniyle kızım olacak onun ismini koyup koymamakta kararsızım eşim bana bırakıyor. İsmi Zehra. Onun da bir kızı vardı 5 yaşında, onun için de bir etki olur mu sizce? Bir de vefat etmis birinin Yenidoğana koyulmasına karşıydım aslında ama dinen anlamı güzel bir isim olması beni daha çok çekiyor? Ne dersiniz..