Yagmur1991 Yaptırmaktan vazgeçtim bende seker yok açlık tokluk baktirdim.simdi neden yükleme testini yapayimki
Yesimmmm Yagmur1991 maşallah o zaman bencede yaptırma canım bazı durumlarda önemli aslında ama sağlığın iyiyse kendine eziyet etme valla.
Mayasey Şeker testinde içtiğiniz 50 ml sıvı yediğimiz 1 simite eşdeğermiş. Eğer gebeliğiniz boyunca 0 şeker tüketen biriyseniz şeker testi yaptırmayabilirsiniz. Ama sen ekmek ye, tatlı ye, çayına şeker at.. Ondan sonra Canan Karatay şeker testi yaptırmayın dedi diye yaptırma. Bence çok ters birbirine. Eğer gebelik şekeriniz varsa ve siz dikkat etmezseniz çok iri bebek dünyaya getirirsiniz. İri bebek ise, zayıf bebekten daha zor bir durumdur. Bu arada sana da geçmiş olsun konu sahibi. İnş şekeriniz yüksek çıkmaz.
Yesimmmm Mayasey haklısın canım inşallah çıkmaz benim gebelik önceside kan şekerim genelde düşerdi eskiden şeker yükleme yaptırmıştım sınırda çıkmıştı. İnşallah şimdiki sonuç öyle olmaz
Yesimmmm EmraheydaBier benim miğdemde bulantı boğazımdada aşırı yanma var zofer ilacı kullanıyorum bulantı için saatini bekliyorum içicem o zaman biraz rahatlarım inşallah allahım çaresiz dert vermesin kimseye
Yesimmmm Zeyynp valla çok bulanıyo açken dayanılcak şey değil. Mecbur kalmadığın sürece yaptırma zaten benim su fazlalığım ve bebeğin hızlı kilo alması olmasaydı yaptırmazdım kuzum
Mayasey Yesimmmm inşallah olmaz ama çıkarsa da diyet yaptıktan sonra sıkıntı yok. Arkadaşımda çıkmıştı. Diyetine çok dikkat etti hiç sorunsuz bebeğini doğurdu. Diyet işi de bitti.
Yesimmmm Mayasey doktorum akşamları hastanede şimdi yanından geliyorum allaha şükür bi problem yok herşey yolunda dedi 🤗🙏
Nesli_ Bende bu hafta yaptırdım 50 gr olarak. Normalde şekerim hep düşüktür ama doktor karnın büyük bebek te iri yaptıralım diyince sonradan pişman olmamak için yaptırdım çok şükür sonuçlar iyi çıktı 🙏 doktor tavsiye ediyorsa dinleyin bencede arkadaşlar