Cemreemine hastaneden geldim şimdi banada 75 lik verdiler çilekliydi çok düşüktü tansiyonum miğde bulantım zaten sürekli var sabahta kötüydüm ayıl bayıl bitirdim şükür ama hemşireler doktora soralım yapmayalım dayanamazsın bu halde dedler doktorum müşadeye alınmamı istedi dahiliye doktoru geldi tansiyonum biraz normale döner gibi oldu içtim glikozu artık ne olursa olaun dedim şükür kusmadan atlattım. Sonuçta kötü olmaz inşallah