Şuanda devlet hastanesinde ağrılarımı durdurmak içim yatıyorum dünden beri 36+4 olduk. Doğumhanede yattım dün nst takibi ve serum için telefonum yanındaydı diğer doğum bekleyen hastalarında yanında. Sonra servise aldılar beni hala telefonum yanımda ve refakatçı eşim doğumdan sonrada o kalacak her devlet bir değil ne yazıkki