sekerinannesi_ çam ve sakura ya gidiyorum orda hiç bırakmamı istemediler ama Esenler kadın doğum ve Bağcılar devlete yasak içeri alınmıyor içeri girerken eşine bırak diyorlar. Yanında da kimse alınmıyor bu yüzden çam ve sakura ya gidiyorum hem telefonumu alabiliyorum hem sancı sorarsın da falan yanında biri olabiliyor hastaneden hastaneye değişiyor anlayacağınız. Orda ki amaç da şu sancı odaları ortak olan yerlerde falan resim cekilmesiymis video çeken varmış bu yüzden yasakmış çam sakura da sancı odası tek kışlık belki o yüzden izin veriliyordur.