Burcu__0506 mavi2904 seni çok iyi anlıyorum bende adet gününe kadar 15 den fazla test yapmıştım sürekli test yapayım diyordum ama hep tek çizgiyi görünce de çok üzülüyordum
fatos2404 mavi2904 ilk gebeliğimde adet tarihimden iki gün önce yapmıştım çıkmamıştı adet tarihimden bir gün sonra yapmıştım o zaman pozitif çıkmıştı yani erkenden yapmaya gerek yok bence
Mylove47 mavi2904 gecikmeden bı hafta en az geçmesi lazım iki hafta geçince daha net belli oluyo bazisinda bı hafta sonra bile net sonuç alamiyo