Yarindanumutluanne
mevraca teşekkürler kızlar yazıyorum eksiğim varsa söyler misiniz❤️
Bebek için hemşireye ; zıbın, tulum, battaniye, bez, çorap, ağız bezi koydum.
Kendim için; 2 pijama takımı, havlu, iç çamaşırı, 1 emzirme sütyeni, depend, göğüs pedi, terlik ve 2 tane de çorap koydum.
Yine bebek için ayrı bir hurca; 3 takım, 3 zıbın, çorap, ağız bezi, şapka, eldiven ekledim. Eksiklerim varsa söyler misiniz, yapıp kurtulup rahatlamak istiyorum artık ❤️