tugba_2365 gudmorningbeya ben henüz almadım böyle bir sistem olduğunu yeni öğrendim açıkçası. Alışveriş sitelerinden bakıyorum hala yenidogana uygun vs diye numaralandirmislar ama hakim değilim henüz
NewMom___ @hulyaca yaa çok iyi onu bende bir ara tamamlamaya calistimda olmadı ya sırf kargo ücreti yüzünden bazen sipariş vermek istemiyorum çok pahalı ya birde kargo ücreti
hulyaca NewMom___ Kargo olayı baya garip bi hâl aldı. O yüzden ben de premium üye oldum. Sürekli hepsiburadadan sipariş veriyorum. Yoksa üründen fazla oluyor bazen kargo ücreti 🙈🫠
SahraKubra NewMom___ ben almamıştım ama doğumdan sonra hemşire biberon ve kaşık istemişti… şu anda almak mantıklı geldi bana 😂
NewMom___ @hulyaca bende trendyoldan yapıyorum alışveriş ya kargolar çok pahalı sırf kargo ücretsiz gelsin diye birseyler almak durumunda kaliyoruz