hulyaca bir de emzirme destekleyici sistem var sonda, ben yeni gördüm açıkçası böyle bir şeyi, anne memesinden uzak tutmadan hem sizin göğsümüzde oluyor, hem de beslenmesi devam ediyor. Ben bundan da bulundurmayı düşünüyorum. İlk hamileligimde o kadar emzirme ile sorun yaşadım ki ne kaşık biberon ne başka bisey ise yaramamisti, tüm tedbirleri alacağım. Beslenemeyip sarıliginin artmasından iyidir