Ben de öneriler doğrultusunda yenidoğan için olan camını aldım, bir de yeni çıkan 3 lü seti var plastik olanlardan oluşan. Onu alacağım, yedek olsun diye. Sonraki süreçte kendi kullanmaya başlayınca zaten artık cam değil plastiği öneriyorlar o yüzden büyükler plastik olacak.