Furkanhifa Huhu21 yenidoğan emzik de awent ultra soft mu Air mi aldınız acaba bende ona karar veremedim farkını da anlayamadım açıkçası yardımcı olursanız sevinirim
Huhu21 Furkanhifa biberon olarak da natural ve kolik biberonunu aldım çok emmek istediği zaman kolik olanı veriyorum yavaş akışla akıyor natural olan cok cok bitiriyor onu da acil durumlar da kullanıyorum meme reddi ilk başlarda yapar gibi oldu şu an mamayı bıraktık emişiyoruz 😂
Alexab Minikbebek61 philips avent küçük boy olan ilk aşamada yeterli. Ben süt pompası aldım lansinoh ondan da çıktı biberon başka almadım. Emzikte avent yenidoğan aldım. İlk ay bir aksilik olmazsa kullanmayı düşünmüyorum 2. Ay başlarım.
8mucizem8 Minikbebek61 Ben nuk’un Bütün Biberonlarını kaliteli Buldum Özellikle de biberon emziği uçları yeni doğanlara göre olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim
Bussraablg Ben emziği Philips avent soothie aldım biberonu lansinohu çok övdüler cam 160 mllik olanı aldım iyili almışım aşırı kaliteliler
Zehross03 Minikbebek61 tomme tippe aldım ben bebeğim ilk 20 25 gün tutamadı biberon emzik falan ama şimdi 1 bucuk aylık çok güzel tutuyo meme reddide yapmadı benide emiyor
Kelebek1_ Minikbebek61 ilk doğumumda kızıma 4 lü biberon seti emzikli olandan almıştım avent ikisini kullandım diğer ikisi duruyordu şimdi oğlum için kalan iki biberonu kullanıcam uç alarak cam alma düşme kırılma riskinden indirimden suluk bile aldım oğlum için tavsiye ederim kesinlikle
neanladinyurdagull Minikbebek61 anne memesine en yakın biberon markası lansinoh marka görünüş olarak belli zaten
Ceylank58 Minikbebek61 avetin damaksiz emzikleri güzel. Tersi düzü yok iki tarafıda ayni🤗 birde e bebegin kendi markasi var o da ona benziyor. Ben ilk 9 ay avent kullandim. Bırakma asamasinda e bebegin kendi markası.olani almıştım. Biberon hiç almadım. İlk gün şırınga ile mama vermiştim hastanede. Sonrasinda hic vermedim.🤗 Biberon ihtiyaci olacağı donemde biberon almak daha iyi ama yinede siz bilirsiniz 🙌🥰
ladyax Minikbebek61 15 günlük bebeğim 10 gün emzik biberon vermedim emziriyorum aktif olarak ama bebeğim özellikle geceleri 4 5 saat memede durmak istiyor bu yüzden mecburen emzik verdim biberonu da sağdığım sütümü verirken kullanıyorum ikisi de meme reddi yapmadı bende Philips avent kullanıyorum ikisini de memnunum
Eebb Minikbebek61 cam avent 240 cc ilk olanı kullanıyorum doğduğundan beri oldukça memnunum kavraması falan çok güzel… emzik almamıştım ilk etapta sonra bebeğim için emzık gereklı oldu avent emzik aldım ondan da memnunum.
Busrata33 Minikbebek61 emzik olarak Philips avent ultra air kullanıyorum,biberon da avent kullandım ilk oğlumda meme reddi yaşamadım,tomme tippe antikolik aldım 2.oğlum da çok fazla kullanmıyoruz ama memnunum e bebek indirimlerini takip edebilirsiniz
Denysery Minikbebek61 Philips avent biberon ve emzik aldım bebeğim 11 günlük biberonu 3-4 defa kullandım meme reddi hiç yasamadim şuan kullanmıyorum. Ama emzikleri hiç kullanmadım olurda lazım olursa diye aldım.
-Ebru-35 Minikbebek61 biberonlari lansinoh aldim ben 2li set halinde emziği de avent aldim bakalim artik kullancaz mi kullanmicaz mi ?? 🤰🤗 28+5
Denizzli20 Ben de Philips avent aldım bi de Lansinoh pompa almıştım onun var. Ama şimdi bi tık comotomo almadığıma pişman oldum veya aventin yeni serisini görünce üzüldüm