Aybenus Betustrkmn gebelik kolestazı olma ihtimalim olduğu için doktorum açıklığı alttan muayene ile kendi yaptı ama iletmedi henüz açıklık maalesef
AyiPeddington Meoss bende yarın 38 oluyorum. Bu gece 37+6 oldum. Salı günü sezaryen doğum yapicam insallah
Meoss AyiPeddington ınsallah salı günü kontrol var bızım de bakalım neler olacak normal doğum bekliyorum
sedaashn Betustrkmn bende 37+2 bebeğim baş aşlağı pozisyonunda zaten artık sancılarımı bekleyeceğim ama tık yok bende 🥲 ilk doğumum olucak