Selam kızlar tam 38+0 olduk. Normal doğumu bekleyeceğim nasipse ilk doğumum normal olmuştu bu 2. Olacak. Kanala girdi sanırım dünden beri kasığımda baskı var göbek düştü sanki aşağıya. Pazartesi kontrolüm var bakalım ne olacak. Sizde durumlar nedir. Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum. 🌺🌺