SerenYiitolu mlsyvz bende erken olduğunu dülünüyorum doktorum nst ye bağlayacaz dedi sadece bakalım yarın yazarım sana. şuan felaket bi şekilde mide bulantım var ne yapabilirim acaba bi fikrin var mı canım