SerenYiitolu yarın muayeneden sonra yaz bakalım nasılmış paşanın sağlığı kilosu🙂 kuzum bence çatı muayenesi için erken 😶 Kendi doktoruma da soruyorum çatı muayenesi ne zaman diye, 38. Haftadan sonra ya da nst de sancı çıktığı zaman diyor. Suyumuz daha da azalmazsa eğer 39+0 da 5 şubat günü için sezeryan tarihi verdi bebeğimin başı aşağı dönmüş ama suyu da az normal doğum riskli yani, korkuyorum normal doğumdan bakalım bekleyip göreceğiz 🙄