30+6 yım bende az önce post açtım sormak için, benimde yeşil gibi sarı gibi sildiğimde uzayan akıntı gibi bisi geldi çok korktum ama 3-4 gündür kaşıntım var 1 haftadır da antibiyotik kullanıyorum o yüzden olabileceğini düşünüyorum erken doğumu nişan olduğunu düşünmek dahi istemiyorum çok canım sıkıldı ikide bir tuvalete gidiyorum ama ağrım falan yok