anonimm1907 35+3 günlük hamileyim bugün sarı ve sümüksü bi akıntım var garibime gitti. ne demek oluyor?
eso14 anonimm1907 nişan olabilir benimde öyle olmuştu. Doktora sorduğumda illa nişan kırmızı kan demek değildir demişti. Beyaz sarı sarımtırak balgamsı yapıda nişan oluyor. Benim o akıntımdan yanlış hatırlamıyorsam 3-4 gün sonra doğumum gerçekleşmişti
12344556 Aybarssmom_ Benim gebeliğin ortasından beri yaklaşık her gün geliyor 32+3 günlüğüz nişan ilk defa duydum korkulacak bişey yok :)
mommys1 anonimm1907 bende enfeksiyon geçmiyor bazen geliyor sarı sümüksü ama bilmiyorum nişan nasıl bişey bi fikrim yok o yüzden
eso14 anonimm1907 39+3 de doğumum gerçekleşmişti ama haftan erken diye telaş yapma belkide ufak enfeksiyon belirtisidir doktorunla görüş
anonimm1907 MehmedinZeynebi erken oldugu için nişan olduguna inanmak istemiyorum. çünkü hiçbir belirti yok
MehmedinZeynebi anonimm1907 bazılarının erken gelebiliyor nişanı gelip uzun süre sancısız geçiren de var