DeneyimliMom Dilaradefe28 keşke doktora gitseniz. Bazen hamilelik oluyor ama progesteron falan yeterli gelmiyor düşük oluyor. Eğer hamile değilseniz en fazla negatif çıkar ama. Hamileysen belki de bebeğin tutunması için bir müdahale yaparlar.
Buseemm Dilaradefe28 belki üstüne görme gbi bisey de yaşayabilirsin üzülme ama kendini taniyorsan da bisey diyemem cnm hayirlisi olsun hakkinda
Dilaradefe28 Buseemm yok kuzun bildigin reglma dondu kanama agrim da var regl sancim 😔 sanirim test bozuktu
Buseemm asivemavii_07 adetten önce yumurtlamada tutmus olabilir daha sonra adet görürsün ama hamile kalmis olursun yanlis bilmiyorsam öyle