Cankuss35 Dilaradefe28 evet var bende bu şekilde öğrenmiştim hayırlı olsun ❤️ erken gebelikte daha belirgin çıkar
Dilaradefe28 Kizlar testte boyle cikmasina ragmen suan bi leke geldi pembemsi kan gibi hastami olcam acaba cok uzuldum hayallerim yikldi suan resmen nasil olir testte cikip bu 😥🤢
Happ Dilaradefe28 yerleşme olabilir canım yediğine içtiğine kendine dikkat et ağır kaldırma yukarı uzanma bence hemen kan testi ver inşallah bebeğin seninledir ve sağlıklıdır 🤲🏻🧿
Dilaradefe28 Happ to pembe koyu bi kan gelmiyor kan gibi bile degil umarim hamileyimdir okadar sevinmistik ko esime de soylemistim 😥 insallah kotu birsey olmaz yada regl olmaz insallah 😔😔😔😔
Dilaradefe28 Happ ufak ufak geliyo peceteye silimce bence regl oldum ama bu test neden boyle cikti 😔😥
Happ Dilaradefe28 sen şimdi takıntı yapıp tuvalete çok gel git yapmışsındır yat uzan dik ayaklarını dinlen kafanı boşalt biraz kan vermeye git gidemeyeceksen de yarın sabah mutlaka git gelen regl kanı gibi değil ise
Dilaradefe28 Happ acik pembe normalde koyu kirli kan gelir.bu oyle.degil ama bilemedim 😥😔 evet surekli gittim simdi oturdum😔
Baycam Dilaradefe28 kan da betam 65 olmasına rağmen kaset test tek çizgi çıktı bugün. Erken gebelik testi yapın bat a 5 gün kala silik çizgiyle öğrendim şuan bat a 1 gün var kamda gebelik var ama kaset test tek çizgiydi
DeneyimliMom Dilaradefe28 keşke doktora gitseniz. Bazen hamilelik oluyor ama progesteron falan yeterli gelmiyor düşük oluyor. Eğer hamile değilseniz en fazla negatif çıkar ama. Hamileysen belki de bebeğin tutunması için bir müdahale yaparlar.