Asil28 bizde de vardı kalpte parlaklık ama burun kemiği ense kalınlığı vs normaldi ben 2li 3lü test yaptırmadım hatta :) şuan bebeğim doğdu sağlıklı elhamdülillah :) yaştan dolayı risk çıkıyor o testler de ablam da 32 yaşında hamileyken riskli çıktı ama çocuğu sağlıklı çok korkutmuştu doktorlar onu da. İnşallah sağlıkla doğar miniğiniz bol bol dua edin