33 yaşındayım, 23+4 haftalık hamileyim, ikili testim yüksek çıktık Dr yaştan olabileceğini söyleyerek üçlü istedi. Üçlü test riske yakın çıktı. Geçen hafta detaylı oldum dün sonuç göstermeye gittim. Kalpte sol tarafta milimetrik parlaklık göründü. Kadın doğum Dr perinatoloji Dr una sevk etti. O Dr da detaylı baktı aynısını söyledi. Amniyosentezi reddettim. Sonuçta down sendromlu da olsa Allah’ın verdiği cana kıyamam. Perinatoloji Dr da fetal kardiyoloji bölümüne sevk etti. 9 kasımda randevum var. İlk bebeğimde ikili düşük çıkmıştı ve şu an 18 aylık sağlıklı bir bebek. Kendi Dr um ve bu gitmiş olduğum iki Dr parlaklığın geçebileceği gibi düşükte olsa down olma ihtimali var dedi. Bebeğimin nazal kemiği mevcut, herhangi bir organında ya da gelişiminde bir sorun yok haftasıyla uyumlu sağlıklı bir bebek. Tek sorun kalbindeki milimetrik parlaklık. Başına böyle bir şey gelen var mı? Fetal kardiyolojide nasıl bakıyorlar?