Nehirli Zahide89 benimde bir oğlum var şimdi yine erkek dedi doktor sanırım insan ne isterse ona inanmak istiyo bende hep kız hisediyorum öyle istediğim için belkide 4 ayrı doktor baktı halada acaba diyorum 😃
melkebtt Zahide89 14+4 te 90 ihtimalle kiz dendi 16 da kesin kiz oldugunu ogrendim cihazlara ve dr un tecrubesine bagli canim
EgeAysimaAras Zahide89 20 haftalıkken öğrendim kız dedi 27 haftalığız değişmedi benimde iki oğlum var hala içimde bi şüphe var acaba değişir mi diye rabbim büyük gönlümüzden geçeni sağlıklı nasip etsin İnşallah 😊❤️😍
Sblozdmr Ben 13. haftada.ogrendim kiz olduğunu suan 38 haftalik omduk.hic deismedi hala kiz yani daha oncede 2 kizim.var 😊😍
Sblozdmr Zahide89 vlha yalan konumak.istemiyorum ilk duydumda cok kotu oldum cunku 2 kizdan sonra dogal olarak erkek çocuğum olsun isterdim ama hersey kismet hayırlısı olsun yterki ayipsiz özürsüz olsun
Zahide89 Sblozdmr bende yaaa.kendimi toparlayamadim niyeyse uzuldum yikildim bide gostermedi dusuncesiyle kiza umutlandim hayal kirijligi oldu