Zahide89 Bebeginizin cinsiyetini ne zman ogrendinz 20 haftalik hamileyim sizce yanilma payi olabilrmi
Alyamom35 Zahide89 16 da öğrendim. Ama emin olmak için ve bebek alışverişine başlamak için detaylıya girdikten sonra net olur.
BurcuuA Zahide89 benim 15+1 bugun öğrendim %100 kız yanılma payım yok dedi kesin konuştu bakalım 1 ay sonra gidince yine kız olarak mı görücez artık 😊
Nehirli Zahide89 benimde bir oğlum var şimdi yine erkek dedi doktor sanırım insan ne isterse ona inanmak istiyo bende hep kız hisediyorum öyle istediğim için belkide 4 ayrı doktor baktı halada acaba diyorum 😃
Zahide89 Muhammedamine belki yalnis dusunuyorum ama 2tane oglum var kiz cocugunun sevgisinide tatmak istiyodum galiba bu umutlnmk ondan
Zahide89 Aysegolcuk 3kez gittim gostermedi bendede bi umut oldu kiz gostermiyo dediler bugun soyledi 20+1
Muhammedamine Zahide89 hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar gerisi boş . Rabbim gönlünüze göre versin acısını göstermesin