Benimde 3 değerim heterezigottu. Kaç doktor gezdim hepsi sadece coraspirin başlattı hamile kalmadan önce sonrasında da bu yeter dedi. 3 düşük yaptım. Sadece bu doktorum 4. de hemen iğneyede başlattı ikisini birlikte kullandım ve çok şükür sağlıklı ilerliyoruz. Coraspirinide hamilelikten önce kullanmalısın bnce.