Brlbby Benim gibi olan var mı ? Tekrarlayan düşüklerim oldu ama doktorum bu sonucun çok önemli olmadığını söylüyor anlayanlar ya da başından geçenler yorumlayabilir mi?🙏
Cennet-donder Brlbby pıhtılaşma çıkmış hamile kalırsan kan sulandirici iğne kullanman gerekiyor bwn de kullanıyorum
mimar_anne Brlbby aynı benim gibi benim de o 2 genimde var canım heterezigot benim de 1 düşük 1 kürtajım oldu ondan sonra öğrendim 3. De hamileliği öğrenir öğrenmez iğneye başladım oğlum doğdu çok şükür şimdi 10 aylık ve 10 haftalık hamileyim yine iğne kullanıyorum
Brlbby mimar_anne gece gece bana çok büyük umut oldunuz çok teşekkür ederim inşallah ben de sizin gibi mutlu sona ulaşabilirim. İkinci evladınızı da sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
mimar_anne Brlbby amin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin canım merak etme hepsi geçiyor en azından hamile kalabiliyorsun tekrar düşününce iğne ve coraspin kulkanırsın sağlıkla doğum yaparsın inşallah 🙏🏼
mimar_anne Seval0sevall oğlumda 6 gün kala öğrendim canım 2 defa kan verdim sağlıklı artışı gördüm başladım bu hamileliğimde de 4 gün kala öğrendim aynı şekilde 2 defa kan verdim artışa bakıp başladım yani regl günüm geçmeden başlamış oldum ikisinde de
mimar_anne Seval0sevall benim de öyleydi ilk düşükte kese bile görmedim ikincisi kürtaj oldu sağlıksız artıyordu yavaş oda aynı şekilde kese gibi minicik bir şey göründü ama sağlıksızdı kürtaj oldum
Brlbby mimar_anne Ben 3 düşük yaşadım ama hala iğne vermediler bana, doktorum sonraki hamilelikte önlem amaçlı iğne verelim dedi bu test sonucum için önemli değil ama iğne veririm yine dedi.. çok korkuyorum 6. Haftadan sonra gelişim olmuyor kürtaj oldum iki kez
Seval0sevall mimar_anne benimde öyle yapmam lazım bat 15 Kasım inşllah düzgün olur dua edin cnm banada
Guldane32 mimar_anne ben de 1 düşük 1 kimyasal gebelik geçirdim ama doktorum genetik test yaptırmalisin dedi ama devlet de yaparlar mi acaba
Barabar Guldane32 kan pıhtılaşma yani trombofili paneli testini soruyorsanız şehir hastanesi tıbbi genetik bölümünde yaptırdım ben. Sonucu bir ay sonra cikti yani yapiliyor
mimar_anne Seval0sevall oğlumda hep 3 katı yükseldi canım 6 gün kala 7 ile öğrenmiştim 7-26-100-362-1506-3038 sonra kese gördüm zaten şimdiki hamileliğim de 2 katı 4 gün kala 86 ile öğrendim 86-192-353-773 sonra da keseyi bekledim
Burcuneris Benımde 3 Heterozigot olduğu için iğne vermiyordu hekimler 2 düşük yaşadım kullanmadığımda ama bir Dr garantiye alalım dedi kan sulandırıcı başladı ve sağ salim aldım kucagıma. Şimdi yine gebeyim ve kullanıyorum günde 1 kez 0.6 enox.