Mrvkurt merhaba canım, benim de amh düşüktü 2 yıl hamile kalmak için uğraştım, amh değerim 0 39 lara kadar düşmüştü. Doktorlar tuo bebek diyordu ada bir ihtimal diyordu benim de yaşım 30 olduğu için bekleme diyorlardı. Eşim ve ben beslenmenize çok dikkat ettik, hayıt tohumu çayını mutlaka dene birde instagram da c life var ben onu kullandım 3 ay sonra hamile kaldım. Ney vesile oldu bilmiyorum ama doğal yoldan hamile kaldım şuan 34. Haftamdayım, Allahim sana da nasip eder inşallah en kısa zamanda