Mrvkurt 0.30 amh ile doğal yoldan hamile kaldım. Üçüncü Tüp bebeğe başlamadan önce doktor büyüme hormonu iğnesi kullandırdı. O ay doğal yoldan hamile kaldım. Vitamin takviyeleri ve hayıt suyu kullandım. Aktardan sallama karışık bir çay aldım. İçinde civanperçemi, aslanpençesi var. Eşimle paketli gıdaları bıraktık. Eşim sigarayı bıraktı ve vitamin, çakşır suyu kullandı. 35 yaşındayım. Üç yıldır evliyim. Allah sağlıklı hamilelik ve doğum nasip etsin bana ve isteyen herkese 🤲🧚🏻